Morning lovelyone 💋 Hoppas ni sovit gott och er tisdag blir super . Jag gjorde film igår så ska klippa ihop den . Sen ska jag iväg idag . Har ni tur kanske ni ser mig i Halmstad 💋. Sen har jag sänkt tipen till 10€ för er som gnällt på det . Det är ju synd att man inte riktigt kan få bestämma själv hur man vill ha det . För hur man driver sin sida är upp till var och en och inte köpare som bestämmer det . Bara en tanke till er som gnäller över precis allt . Hör aldrig utländska köpare gnälla , bara svenskar 🤷🏻♀️