Cina Pödenphant
@cina-podenphant
1 week ago
Morning ☕️
Ja jag vaknade kl 10 i söndags och sen sov jag typ hela söndagen fram till kl 3 i natt . Då vaknade jag och gick upp . Hinkat kaffe , solariet och tränat .
Mulet väder och regn ska det var . Finns föga något att göra och j vem vet . Kanske blir sova hela måndagen oxå 😂🤷🏻‍♀️
Glöm inte tipen är sänkt till ynka 10€ om man vill enbart tips för videos .

3 3

  

0

  

Tip